Zamieszczone przez mecholl
[O2] Alu ATT 640, czy potrzebne pierścienie centrujące?
Zwiń
X
-
[O2] Alu ATT 640, czy potrzebne pierścienie centrujące?
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
Jak to są takie zielone okrągłe plastiki (felga 16") to były potrzebne bo wulkanizator ich szukał przy montażu.Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)
Biała sztuka - Zamówiona 06.08.2014
Wyprodukowana 07.10.2014
Odbiór 31.10.2014
Komentarz
-
-
no dobra (kotlet! ), a czy te pierścienie kupuje się jakieś uniwersalne, czy trzeba mierzyć felgę, piastę itp, bo nie mam za cholerę pojęcia...
i czy jesli olać je przy montazu, to rzeczywiście czymś grozi, skoro felga jest jednak przykręcona śrubami jakby nie było...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
pierścienie centrujące powinny być przy każdej feldze. Jak jak montowałem do poprzedniego auta i tych pierścieni nie było to wulkanizator powiedział że ich nie założy. Chyba że na własną odpowiedzialność użytkownika. Pierścienie są różne różniste Z tego co ja pamietam to mierzyłem wewnętrzny otwór w feldze.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
ja kupowałem plastikowe. Bo znajomy wulkanizator mówił, że niektóre metalowe potrafią się zapiec i potem trzeba się męczyć z felgą. nie wiem nie znam się
szkoda, najlepiej to suwmiarka i mierzyćOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zadzwoniłem do qmpla i uzyskałem następujące info:
ŚREDNICA OTWORU CENTRUJĄCEGO (PIASTY) 57
Ale ręki sobie uciąć nie dam....żebym kurde potem bez ręki był :szeroki_usmiechOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
no to byłem blisko z tym 57,1;p;pOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodajak w temacie
Nie wiem Szkoda czy cos ci rto pomoże ale w komplecie z moimi ATT 640 były pierścienie w kolorze czerwonym (moze kolor ma tu jakieś znaczenie).Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukasz3112no to byłem blisko z tym 57,1;p;p
[ Dodano: Wto 30 Gru, 08 12:10 ]
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez szkodajak w temacie
Nie wiem Szkoda czy cos ci rto pomoże ale w komplecie z moimi ATT 640 były pierścienie w kolorze czerwonym (moze kolor ma tu jakieś znaczenie).
no ale juz wszystko jasnesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz